[cstex] \doublerulesepcolor

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Jul 27 10:12:22 CEST 2007

On Fri, 27 Jul 2007, [ISO-8859-2] "Jan Havlík Ing." wrote:

> Děkuji mnohokrát za funkční řešení,

Nie je zaco.

> ještě se pokusím pochopit, jak funguje, protože mi to vůbec není jasné.

to by ste sa mohli pokusit, mozno sa Vam to zide v buducnosti.
Ja som len ponukol to prve, co ma napadlo (a na prekvapenie aj
zafungovalo). Balik hhline som nikdy nepouzil (ani teraz neviem, ze co to
robi). Je to teda nieco take, ako casto praktizoval dajaky rusky sachovy
velmajster (Tal?) - casto porazal superov s prehravajucimi tahmi (pretoze
ich dostal do casovej tiesni svojimi krkolomnymi tahmi).

Aj tento moj tah je prehravajuci (nesystemovy), ale staci na vysledok.

Zdravim
Ladislav Bitto