[cstex] Balíček Natbib

RNDr. Ladislav Ševčovič Ladislav.Sevcovic at tuke.sk
Thu Jul 26 09:34:40 CEST 2007

Dobry den,stiahnite si zipovany subor 'Sablona LaTeX' zo stranky
http://www.etd.sk/tuke/dokumenty.html Po rozbaleni v nom najdete vzorovy dokument, v
ktorom je strucny vyklad na pouzitie balika 'natbib' alebo tiez v prispevku 'Niekolko
rad pouzivatelom LaTeXu', ktory si stiahnite z adresy
http://people.tuke.sk/ladislav.sevcovic/esf/prirucka-kurz.pdf
Prajem prijemny den
                     Sevcovic
--