[cstex] csbabel+graphicx

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Jul 13 00:19:29 CEST 2007

2007/7/12, Petr Vokac <vok at ujv.cz>:
> Dobry den,
>
> zkousel jsem csbalel na linuxu
> tetex :
>  tex --version
> TeX 3.141592 (Web2C 7.5.5)
>
> csbabel stazeny ze stranek cstug
> jsem nainstaloval uspesne prikazem:
> /install.pl --tetex --czech --latex --pdflatex
>
> Zkousel prekladat jednoduchy dokument
> pdflatexem a fungovalo to az
> do chvile kdy jsem se pokusil vlozit obrazek:

Ja si spis myslim, ze za to nemuze babel, ale inputenc. Zejmena pri
volbe utf8 se nastavi hromada aktivnich znaku. Ty se sice aktivuji az
po \begin{document}, ale ConTeXt support macros se nacitaji pozdeji.
Ja pouzivam pro prekodovani z UTF8 do kodovani fontu (IL2 nebo T1)
encTeX a zadne problemy nemam. Prekodovani UTF8->IL2 najdete v encTeXu
(csenc-u.tex), Prekodovani UTF8->T1 jsem si udelal sam, soubor je
prilozen (pro \usepackage[T1]{fontenc}). Prislusny \input je nutno v
LaTeXu vlozit nejlepe pred \documentclass.