[cstex] Balíček Natbib

nada.stehlikova at pedf.cuni.cz nada.stehlikova at pedf.cuni.cz
Wed Jul 25 15:51:37 CEST 2007

Dobrý den, potřebovala bych použít v textu citaci ve formě autor (rok)
nebo (autor, rok). Našla jsem si zde v příspěvcích, že se dá použít
balíček natbib. Mně však nepracuje tak, jak je uvedeno v manuálu a
nemůžu přijít na to, čím to je.

Mám definováno toto:

\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage{czech, amsmath, a4wide, graphicx, floatflt}
\usepackage{natbib}

Pak v textu:
"Tomuto pojmu je věnována celá kniha \citet{culture}."

\begin{thebibliography}{99}
\bibitem[Seeger(1998)]{culture}
Seeger, F., Voigt, J., Waschescio, U. (eds.) (1998.) \textit{The
culture of the mathematics classroom}. Cambridge: Cambridge University
Press.
\end{thebibliography}

Když tam nechám \citet, objeví se v textu Seeger [35], tedy není tam
rok, a když tam nechám \citep, je tam jen to číslo. To by znamenalo
podle dokumentace, že se to chová jako v numerickém módu, ten ale
nemám podle mého názoru nikde nastaven. Může někdo pomoci?

Děkuji.

Naďa Stehlíková