[cstex] vypocet sirky obrazku

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Tue Jul 24 10:12:29 CEST 2007

Dobry den,

potreboval by som poradit s nasledovnym problemom: vytvaram zbornik prispevkov,
ktory obsahuje PNG obrazky s rozlicnou sirkou, ktoru nedokazem ovplyvnit.
Zatial ich vkladam nasledovnym prikazom:

\includegraphics[width=0.99\linewidth]{../figure/xxx.png}

Tie obrazky, ktore su privelke, sa zmensia - to je v poriadku. Problem ale je,
ze tie obrazky, ktore su male, sa zvacsia. A ak ide o bitmapu, nevyzera to
velmi dobre. Potreboval by som teda zmensit iba tie, ktorych sirka je vacsia
ako nejaka dlzka. Cize by som chcel zadat

\includegraphics[width=\mojasirka]{../figure/xxx.png}

kde \mojasirka sa predtym vypocita na zaklade sirky obrazku.

Dakujem za akukolvek pomoc,

M. Fikar