[cstex] babelizovany LaTeX

Jiří Přibyl pribyljap at seznam.cz
Wed Jul 18 11:11:14 CEST 2007

Preji prijemny den,

mam velikou prosbu formulovanou pres dotaz. Jsem LaTeXista zacatecnik a ucim se ho. Behem sve prace jsem narazil na nasledujici problem. Potrebuji sazet dvojjazycny text -- cesko-recky. Na zaklade toho co jsem nacetl jsem presel od CSLaTeXu k babelizovanemu LaTeXu. Verim, ze kazdy kdo pouziva TeX se snazi aby jeho dokumenty vypadaly co nejlepe. Tak i ja. S prevody jsem zadny problem nemel. Avsak kdyz jsem chtel pouzivat ceske uvozovky, pocitil jsem jistou nedostatecnost. Opet jsem hledal a nasel jsem, ze to resi nove ceske definicni soubory pro Babel. Jenze co s nimi? Pomoci docstrip jsem se snazil vygenerovat co slo, ale asi jsem nekde neco zapomnel, nebo nevim. Prosim nekoho, zda by mne nenasmeroval kam se mam podivat. Prosel jsem konferenci, ale asi jsem to prehledl.

dekuji

Jiri Pribyl