[cstex] Chyba v novych definicnich souborech pro cestinu a slovenstinu v babelu?

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Jul 9 21:59:01 CEST 2007

2007/6/29, Petr Tesarik <petr at tesarici.cz>:
> Myslím, že jsem našel příčinu. Domníval jsem se (z příkladu vidno, že
> podobně jako Vy), že makro \iflanguage se rozhoduje podle obsahu
> \languagename. Nicméně to se asi Braamsovi nezdálo dostatečně
> spolehlivé, a tak testuje přímo hodnotu registru \language. Ten však
> může pro češtinu/slovenštinu nabývat jedné ze dvou různých hodnot.
> Příslušný patch by vypadá takhle:
> Tímto tedy vydávám verzi 3.2, kde je to opravené (přiloženo a také ke
> stažení na http://www.tesarici.cz/tex/csbabel-3.2.zip )
>
> S pozdravem,
> Petr Tesařík

Vážení TeXisté,
podrobil jsem verzi 3.,2 stejnému testu jako minule (tj. soubory J.
Kubena jsem zpracoval v OS/2 ve vstupním k`odování CP852, v Linuxu v
CP852 i v UTF-8 a v linuxovém XeLaTeXu) a nyní to funguje správně.
Aktualizoval jsem tedy svůj instalační balíček a najdete jej opět na
http://localhost/euweb/tex/csh_babel.php (odkaz je i na www.cstug.cz).
Pokud jste instalovali předchozí verzi, musíte ji nejprve odinstalovat
(lze použít i instalační skript z nové verze). Více je v manuálu na
zmíněné stránce.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/