[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux (fwd)

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Jan 31 10:57:15 CET 2007

Tohle je dost OT, ale at to trochu odlehcim ...
> Toz tak: take mam z toho obcas depresi, kdyz vidim, co lide posilaji (a WORD je
> jeste dobry - uz jste nekdy dostavali pozvanky a podobne informace v EXCELu?!),
> vzdy si za tim predstavim tu fialovou hruzu z osmdesatych let a je mi zase
> dobre :-)

Divili byste se co se v Excelu da vsechno delat .... Je to odst OT ale
pokud mate nainstalovany excel a chcete se dobre pobavit, tak si
stahnete zazipovany soubor excel-cad.zip z
http://shared.hajtmar.com/excel-cad.zip
Je to projekt domku udelany v excelu. - delal to muj svagr. Je to tak
dobry, ze jsem to posilal i majkrosoftum aby se podivali na to, co se da
vse s excelem delat ... Obzvlaste stavari budou koukat :-) Hodnotil to
jeden muj kamarad co dela hodne s AutoCADem a rikal, ze je to bomba ....

> Milan Vancura
>
> P.S.: Ona je otazka, jestli bychom chteli, aby se masove rozsiril TeX, kdyz
> vezmete v uvahu, co jsem psal vyse. Pak bychom se nestacili divit, co lide
> vytvareji v TeXu za hruzy - s moznostmi, co TeX nabizi :-)

Verim tomu, ze by se nasli TeXovi silenci, kteri by to same zvladli i v
TeXu...

Jarda Hajtmar