Seminar LaTeX - ziadost o podklady

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Jan 17 14:47:18 CET 2007

V Wed, 17 Jan 2007 11:08:59 +0100, Zdenek Wagner napsal(a):

> Muzete mi poslat presne URL zminenych souboru? Zkusil bych to na
> 64bitovem stroji s CentOSem, kde mam jeste ve VMWare Windows XP.

tohle nechodilo (pdfanim.sty s rozsirenym ovladanim):
http://old.mendelu.cz/~marik/latex/pdfanim-patch/tractrix.pdf

a tohle chodilo:
http://old.mendelu.cz/~marik/frvs/limits-animations.pdf

Ale az ted jsem si uvedomil, ze to co chodilo (limity) je delano ne pomoci
pdfanim, ale pomoci animfig. Jak jsou na tom s funkcnosti animace
vytvorene pomoci puvodniho stareho pdfanimu nevim.

Bylo mi to divne, ale nemel jsem to kde vyzkouset a ani jsem nemel ambice
to nejak opravovat, protoze puvodni autor pdfanimu pripravoval novou
verzi, takze to je spise na nem.

Dekuji za ochotu a preji pekny den.

Robert Marik