potlaceni captions

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Sun Jan 14 11:30:59 CET 2007

2007/1/14, Martin Mašín <masin at fzu.cz>:
> Dobrý den,
>
>         připravuji v LaTeXu článek do odborného časopisu (Journal of
> Chemical Physics) s použitím stylu RevTeX4. Editor má na manuscript
> některé speciální požadavky. Jedním z nich je, aby obrázky byly na konci
> článku, každý na samostatné stránce a bez caption. Přesunutí obrázků na
> konec jsem dosáhl pomocí parametru "endfloats" v \documentclass. Teď bych
> je ještě potřeboval:
>         - přinutit, aby se každý sázel na samostatnou stránku,

Možná by šlo do specifikace umístění dát něco jako \vyber{bt}, což by
při normálním tisku expandovalo na svůj parametr, tj bt, ale při
endfloats na p.

>         - potlačit vytištění caption (s výjimkou označení obrázku,
> např. Fig. 1), tedy aby to vypadalo, jako kdyby captions bylo prázdné.
>         Captions u obrázků (v LaTeXovém souboru) potřebuji kvůli
> generování List of figuers. Též je nechci fyzicky přesouvat na konec,
> abych je ve finální verzi nemusel zase přesouvat zpět do textu. Jde tyto
> dvě věci nějak snadno zařídit?

Nevidím do vnitřností Revtexu, ale mohlo by to jít změnou definice
\@makecaption. Tohle makro se v normálním LaTeXu stará o tisk caption.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/