Zvýraznění textu podbarvením nebo orámováním

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." lpr at pontex.cz
Mon Jan 8 11:43:41 CET 2007

... Souhlasím, ale v tomto případě jde o zvýrazňování poznámek o
úpravách, které se do textu mají ještě zapracovat, tj. poznámky ve
finální verzi zmizí, a navíc poznámku do dokumentu vkládám za tím účelem
definovaným makrem, tj. kdybych se v průběhu psaní rozhodl, že poznámky
nebudou červeně podbarvované, ale podtržené, snadno se úprava provede v
definici makra.

- Jinak - na okraj -, s Wordem jsem začínal a také jsem se u něho řádně
natrápil, a to i při snaze maximálně udržovat v dokumentu "stylovou
čistotu". Několikrát jsem zažil pocit zmaru, obojí před odevzdáním
diplomové  práce (desítky stran textu) - rozhozené číslování odstavců,
rozhozený rejstřík odkazů a umísťování obrázků. Opravovat vše - postupně
i najednou - je příšerná práce.

- Proto se snažím proniknout do LaTeXu.

Lukáš Procházka