[cstex] serial o ConTeXtu + Win vs.Linux

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jan 29 12:11:57 CET 2007

Dobry den.
Taky bych chtel podporit pana Stastneho v jeho contextove publikacni
aktivite!
Navic bych se primlouval za to, aby pripadne vzal na milost i uzivatele
OS Windows a pocital s nimi, i kdyz netusim jake mnozstvi uzivatelu
(Con)TeX(t)u spada prave do teto kategorie, ktera je nekterymi
povazovana na trochu menecennou.

Sam jsem se snazil asi tyden pred tim nez vysel 1. clanek o conTeXtu
pana Stastneho zprovoznit ConTeXt ve sve stare distribuci TeXLive a
podarilo se mi to rozhybat jen s velkymi obtizemi a s laskavou pomoci
pana Kvasnicky, kteremu timto jeste jednou dekuji. Dnes uz mi ConTeXt
sice snad "bezi", ale porad to asi neni uplne vporadku, nebot mi
vytvareni ConTeXtoveho formatu probehlo s jakousi chybou (diky niz se
vytvareni noveho formatu asi nedokoncilo resp. jsem nechal chybu
ignorovat...), kterou nejsem schopen identifikovat a odstranit, takze
ted uz jen cekam na to, v ktere chvili se s contextem dostanu do potizi ...

Uz se tesim na dalsi clanek ...

J. Hajtmar

BTW: existuji nejaka aspon priblizna cisla o tom kolik procent uzivatelu
TeXu je oknoidnich???