[cstex] XeTeX

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Feb 27 17:07:10 CET 2007

On Tue, 27 Feb 2007, Karel Piska wrote:

>   Dobry den,
>
> mohl by prosim nekdo ze znalcu TTF a OTF popsat, odkud bere
> XeTeX metricka data nezbytna pro sazbu matematickych vzorcu?
> Mysli se napr. vyska znaku, hloubka, italicka korekce, atd.
>
> Zdravi Karel Piska

Pokud jsem spravne pochopil presentaci XeTeXu na lonskem Bachotku (autor
tomu skutecne rikal ziitech), pak krome toho, ze XeTeX pracuje s fonty
instalovanymi v operacnim systemu navic take pracuje s beznymi TeXovymi
fonty (napr. v texmf/fonts) stejne, jako to dela TeX. Mate-li tedy TeXove
metriky a fonty pro matematickou sazbu, nemel byste mit s XeTeXem problem.
Podrobnosti neznam.

Zdravim

Petr Olsak