[cstex] Jak spravne vysazet "kolektiv autoru" pomoci bibtexu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 19 22:26:02 CET 2007

2007/2/19, tom <tompelka at atlas.cz>:
> Zdravím všechny přítomné, subjekt prozrazuje vše na co se chci říct.
> Biblografii sázím pomoci bibtexu se stylem csplainnat, jen drobně
> upraveným.
>
> Nadefinuji-li
>         author    = {kolektiv autorů},
>
> objeví se jako vysazeny podle očekávání takto:
>         AUTORů, místo kolektiv autorů.
>
> Nevíte někdo jak na to?
> Děkuji za odpovědi.

Nechce se mi to zkoušet, ale zkusil bych následující možnosti:

author = "{kolektiv autorů}",
author = {{kolektiv autorů}},

Složené závorky totiž zabraňují interpretaci, tj. separaci na křestní
jméno a příjmení a konverzi na velká písmena. Jediná dvojice závorek
přes celou položku je však odstraněna, protože může sloužit k tomu,
aby případná čárka uvnitř nebyla považována za oddělovač položek.

> --
> S pozdravem Tomáš Pelka

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/