[cstex] warning-y pri pouziti Times-u

kosik at fiit.stuba.sk kosik at fiit.stuba.sk
Mon Feb 19 17:51:41 CET 2007

On Feb 19, 4:28 pm, "Zdenek Wagner" <zdenek.wag... at gmail.com> wrote:

> To vypada, jako by se k temto (pro LaTeX nestandardnim) velikostem
> dopocitavaly velikosti matematickych fontu pro indexy apod. LaTeX
> provede nahradu a vypise varovani. Pokud v dokumentu matematiku
> nemate, pak ani zadnou chybu ve vysledku nenajdete. Resenim je pouzit
> \DeclareMathSizes. Jednak usetrite cas pri zavadeni fontu, protoze
> LaTeX nebude nic pocitat, a kdyz vite, ze v urcite zakladni velikosti
> vubec matematicke rovnice psat nebudete, muzete je dokonce zakazat,
> takze usetrite pamet (matematicke fonty pro danou velikost se
> [...]

Keď som pozrel do zdrojakov LaTeX-u, súbor ltfssbas.dtx (LaTeX
Companion nemam), tak tam je vysvetlený význam \DeclareMathSizes takže
v mojom prípade stačí do štýlu dať

\DeclareMathSizes{11}{11}{8}{6}

Takéto veľkosti som zvolil preto, lebo fontdef.pdf obsahuje takyto
prikaz

\DeclareMathSizes{\@xipt}{\@xipt}{8}{6}
--
Dakujem za rady