[cstex] Otázky zelenáče

Miroslav Balda balda at cdm.it.cas.cz
Mon Feb 19 13:20:25 CET 2007

Byvaly napsal(a):
> Děkuji Vám za laskavé odpověďi a pomoc.
>
> Ještě bych se rád zeptal jak přiložit do mé dipl. práce zdrojové kódy
> v Pascalu, tak abych je nemusel přepisovat, formátovat-odsazovat a
> kdyby byla zvýrazněna syntaxe, tak to už bych chtěl asi moc, že?

Protože ještě nikdo neodpověděl, činím tak já, i když s doporučovaným
materiálem nemám žádné zkušenosti:

V podadresáři  \texmf\doc\latex lze nalézt popisy  čtyř balíčků
zabývajících se sázením algoritmů (alg, ..., algorithms). Z nich podle
popisu je přímo pro sázení pascalu vhodný algorithmicx.sty. Zkuste ho.

M. Balda
PS.: Ono je vždy vhodné se podívat do seznamu stylů a z názvů usoudit,
čeho se týkají. Tak jsem to udělal i já.