[cstex] Cesky a slovensky definicni soubor pro babel

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Feb 19 08:41:33 CET 2007

Miroslav Balda napsal(a):

>Děkuji za tak očekávané odstranění konfliktu mezi standardní a českou
>instalací (La)TeXu. Jen je zde problém, že ani dnes (19. 2.) jsem na
>www.cstug.cz nenašel, kromě pozvánky na přednášku p. Tesaříka, nic, co
>by se týkalo definičního souboru češtiny pro babel. Jde o omyl, nebo
>moji neschopnost se orientovat na stránce CsTuG?
>
>s pozdravem
>
>M. Balda

Dobry den.
Je to tam uz od minuleho tydne. Pravdepodobne je potreba, abyste ve svem
webovskem
prohlizeci nechal zminenou stranku "aktualizovat", protoze mate na disku
stazenu starou verzi.
Taky jsem se takto loni nachytal a urgoval webmastera, ze porad
neprovedl pozadovane
zmeny. :-)

Je to hned na vstupni strance v novinkach.

Zdravi
                 Jaromir Kuben