[cstex] Otázky zelenáče

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Feb 18 19:15:16 CET 2007

17 Feb 2007 10:22:18 -0800, Byvaly <byvaly at seznam.cz>:
> Děkuji Vám za vyčerpávající návod, podle kterého vše klaplo a funguje.
> Zkoušel jsem také distribuci TeX Live 2005, tam stačí provést jen
> výchozí instalaci a vše (cslatex, pdfcslatex) funguje, že ano?
>
> Může mi prosím napsat jaké jsou hlavní rozdíly mezi MiKTeX a TeX Live?

MikTeX je pouze pro Windows, má balíčkovací systém, takže stačí
instalovat minimální systém a chybějící části se v okamžiku potřeby
automaticky instalují ze sítě.

TeXLive je multiplatformní systém, lze jej spouštět i přímo z DVD.
Pokud nenainstalujete vše a nějaký balíček Vám chybí, musíte jej
doinstalovat ručně.

V TeXLive 2006/7 bude i XeTeX a ConTeXt (fungující i ve Windows).
Nejsem si jist, zda je to dostupné v MikTeXu.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/