[cstex] Otázky zelenáče

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Feb 16 15:31:23 CET 2007

V Fri, 16 Feb 2007 05:03:30 -0800, Byvaly napsal(a):

 > Děkuji Vám vše za laskavé odpověďi.
 >
 > U MiKTeXu mi vadí problémy s češtinou-babelem a výstupy do pdf. Je na
 > tom nějaká distribuce v tomto ohledu lépe, prosím?

Cestina pro babel je ve vsech distribucich stejna, ale na strankach
www.cstug.cz je uz par dni vylepseni. Ale jinak: babel bude fungovat
stejne ve vsech distribucich, o tom ten TeX je.

A co je to vlastne za problem s tim vystupem do PDF? Mel byste byt
konkretni, aby vam lidi poradili. Myslite to tak, ze vam pdftex nebo
pdflatex nevyhovuje? To je zase vec ktera moc nezavisi na konkretni
distibuci (pokud teda opominu treba ty komercni distribuce, kde muzete
pri vystupu do pdf primo pouzivat pstricks a eps grafiku).

R. Marik