[cstex] Otázky zelenáče

Josef Polách josef at polach.org
Fri Feb 16 12:54:29 CET 2007

Dne 16 Únor 2007, 10:46, Byvaly napsal(a):
> - exisuje pro Windows, nejlépe freeware, nástroj, který převádí
> bitmapy (bmp) na postscript (eps), prosím?

Třeba GIMP, není freeware, ale GNU-GPL.

> - existuje nějaká "šablona" (vím, že to nelibě zavání Wordem :-)) pro
> diplomovou/bakalářskou práci, prosím?

Něco měli na brněnské MZLU pro LaTeX. Bylo to na jejich webu.

> - existuje nějaká kniha orientovaná na praxi (opak referenční
> příručky), která by mi pomohla s běžným formátováním, prosím? (LateX -
> kompletní průvodce už mám)

Hledejte Rybička LaTeX pro začátečníky (nevím to z hlavy přesně), já
raději Plain.

Doob - Jemný úvod do TeXu
Olšák - Typografický systém TeX
Olšák - TeXbook naruby

> - existuje nějaká lepší distribuce pro Windows, než MiKTeX, kterou
> používám, prosím?

TeXlive

> Děkuji za odpověďi.

Za nepatrně málo, jsem spíše Linuxák a plainista, více najdete hna
http://www.cstug.cz

Pohoda, hezký den a víkend...

--
Josef Polách - www.polach.org