[cstex] novy listserver

Jan Pospisil honik at kma.zcu.cz
Fri Feb 16 12:04:36 CET 2007

On Fri, 16 Feb 2007, Zdenek Wagner wrote:

> Da se to doklikat podle informace, kterou vsichni clenove listu
> dostali po prechodu na novy system. Nyni je to na
> http://lists.felk.cvut.cz/pipermail/cstex/

Zdá se mi, že v těch textových verzích ke stažení je nějaká pomršená čeština,
jako kdyby papermail byl nastaven pouze na ASCII. Šlo by to prosím opravit?

Jinak kdyby bylo možné stahnout archiv vždy za rok, bylo by to fajn, ale
kritické to asi není (cat je mocný nástroj :).

Předem díky
J.P.

   Ing. Jan Pospisil, Ph.D.           e-mail: Jan.Pospisil at kma.zcu.cz
   University of West Bohemia         phone:  (+420) 37763-2675
   Department of Mathematics          fax:    (+420) 37763-2602
   Plzen, Czech Republic              address: Univerzitni 22, 306 14