[cstex] novy listserver

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Feb 16 08:23:25 CET 2007

Dobry den.

Zjistil jsem, ze nefunguje muj oblibeny gopher na www.cstug.cz
Prohledávatelný archív skupiny cstex pomocí služby gopher
<gopher://cs.felk.cvut.cz/11gopher_root%3a%5b_lists.cstex%5d>
a teď mne upozornil jeden kolega ze Slovenska, že je rovněž nefunkční
Archív skupiny cstex bez ladu a skladu
<http://cs.felk.cvut.cz/pub/lists-archive/cstex/>.

Nevím, zda to souvisí s niže uvedenou změnou.
Předem děkuji za odpověď.
Zdraví
                  Jaromír Kuben
                  předseda CSTUGu