[cstex] Balík hyperref a velikost stránky A4

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 14 13:43:29 CET 2007

On Wed, 14 Feb 2007, Zdenek Wagner wrote:

> Já nepoužívám žádné balíčky, ale nastavím si explicitně \pdfpagewidth
> a \pdfpageheight (pro pdftex), nebo \special{papersize=...} pro dvips.
> Zatím se mi nestalo, že by se do toho nějaký balíček vrtal a moje
> nastavení zničil.

Mne sa to stava takmer vzdy s tymi animaciami. Ten \pdfpageheight(width)
nieco znici (zatial som velmi nepatral, ze co - iste je ze mi to tam
nefunguje. Skusam to stale, ci dajaka kombinacia to neozivi. Da sa to
nastavit mozno aj inymi balickami (screen etc.), ale zrejme \pdfpagewith
je zakladny prikaz. Zatial mi to az tak nevadi, lebo PDF subor pre
animaciu viem vytvorit presnej velkosti. Mozno to sposobia tie podporne
balicky pre pdfanim a pdfanim-patch. S animfig to funguje.

Zdravim
Ladislav Bitto