[cstex] Navod na pocesteni MikTeX 2.5

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Feb 13 08:18:03 CET 2007

Marek Stopka napsal(a):

>Já používám \usepackage[czech]{babel} a žádné úpravy jsem dělat nemusel.
>Jenom stačilo dopsat
>\usepackage[cp1250]{inputenc}.

Dobry den.
Jenomze ten cesky soubor pro babel ma mnoho nedostatku. Novy, ktery umi
totez co styl v cslatexu (czech.sty)
(a dokonce vic, odstranily se nektere chyby), vytvoril p. Tesarik v
ramci grantu CSTUGu. Ten bohuzel jeste neni soucasti
mezinarodnich distribuci (a nebude jeste ani v TeXLive 2006, nestihlo se
to). Tento novy soubor czech.ldf
(a dalsi potrebne soubory) je k dispozici na lokalnim serveru CSTUGu (v
kratke dobe by informace, kde je
umisten, mela byt na www.cstug.cz).
P. Tesarik o tom mel prednasku na valne hromade CSTUGu v prosinci a
clanek o tom vyjde ve Zpravodaji
CSTUGu 1/2007.
Zdravi
              Jaromir Kuben