[cstex] Prezentace v pdflatexu plus dotaz na Acrobat v Linuxu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Feb 12 13:43:30 CET 2007

Zdravim,

som teraz zahlteny animaciami, takze hned z obeda som to musel vyskusat.
Je to vyborna moznost. Mne to funguje aj s AR5 aj s AR6. Vsimol som si, ze
ked idem na zelenu hviezdicku a potom nasledne na animaciu, tak animacia
potom zacne strasne blikat (vyzera to, akoby medzi jednotlivymi obrazkami
chcel ukazat prazdnu stranu - bielu plochu). Zase isla v pohode, ked som
klikol na tu zelenu hviezdicku. Ale neblika to vzdy, ked idem na zelenu
hviezdicku. Tak ako pisete, cestina v tych cooltooltipoch nefunguje dobre,
aspon ja to pod WINXP nevidim dobre.

Zdravim
Ladislav Bitto