[cstex] rustina a MIKTeX

Antonin Karolik karolik at seznam.cz
Fri Feb 9 14:34:25 CET 2007

"Ladislav Bitto" <geoflabi at savba.sk> pise v diskusnim prispevku
news:mailman.17.1171004905.77274.cstex at cs.felk.cvut.cz...

Dobry den,

> No parada. MIKTeX je fakt delo. Pred chvilkou som instaloval na nove PC
> MIKTeX 2.5 a jeho plna verzia mi uz vyrazila dych - 930MB, teda takmer
> jednooooo giga!

Nejsem znalec rustiny a uz vubec ne rustiny v TeXu, nicmene vim, ze jiz
nekolik let ma MiKTeX v sobe zabudouvanu jakousi autodetekci chybejicich
balicku. Proto staci nainstalovat minimalni verzi MiKTeXu a vsechny pouzite
balicky, ktere v teto minimalni verzi nejsou, se doinstaluji automaticky za
behu kompilace (on-thy-fly). Kdyz jsem kompiloval Vas zdrojak, tak MiKTeX
zjistil, ze mu chybi tusim dva balicky a zeptal se me jestli je chci
doinstalovat. Moje distribuce zabira cca 190MB.

Minimalni verze MiKTeXu nainstaluje neco kolem 90 balicku, kdezto full
instalace jich ma pres 1400! Skutecne vsech 1400 pouzijete? ;-]

Proto prosim zbytecne nestraste bez tak uz dost vystrasene uzivatele MiKTeXu
;-]

S pozdravem

Antonin Karolik