[cstex] Trochu OT: Makro pro Vim, nahrada mezery vlnkou

David Ondřich david.ondrich at gmail.com
Fri Feb 9 09:00:13 CET 2007

Josef Polách napsal(a):
> Je zde nějaký ochotný uživatel tohoto geniálního editoru pro
> líné lidi?

Pokud ano, sem s ním. :-)

> Dík za jakoukoliv užitečnou radu

Ne, vážně: šel jsem poněkud jinou cestou. Protože píšu v mnoha formátech
(a v čistém TeXu v poslední době pohříchu málo), upravil jsem si .vimrc
tak, že podle formátu (a kódování) editovaného souboru mám vždycky
namapovanou nezlomitelnou mezeru na kombinaci Alt-mezerník pomocí
mapování ve stylu:

imap <M-Space> ~

(pro HTML tam mám  , pro text v UTF-8 pak přímo znak nezlomitelné
mezery).

Kdysi jsem experimentoval i s makry, která by mi nezlomitelné mezery
vytvářela automaticky, ale nakonec jsem tento způsob opustil, protože
dost často upravuju cizí text, takže stejně nakonec použiju buď vlnku
nebo regulární výrazy.

Hezký den i víkend přeje

dond
--