[cstex] Trochu OT: Makro pro Vim, nahrada mezery vlnkou

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Feb 9 08:14:06 CET 2007

Zdravim,

On Fri, 9 Feb 2007, [ISO-8859-2] Josef Polách wrote:
> místa potřebuji dát ručně vlnku místo mezery (samozřejmě
> tam, kam "nedosáhne" program vlna). Abych to měl co

s tym vimom neporadim, ale drzim Vam vsetkych desat, aby sa Vam to
podarilo. Ja to mam vo svojom editore (funguje mi v pohode uz 17 rokov!)
uz od zaciatkov. Program vlna.exe som ani raz nepouzil. Mne vsetky
vlnky pise editor automaticky, teda ja stlacim len medzeru. Dal som to
(teda naprogramoval) kade tade a je to parada, ako mi to tam suka.

Zdravim a drzim palce
Ladislav Bitto