[cstex] makruji, makrujes, makruje ...

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Sat Feb 17 22:01:57 CET 2007

Zdravim :) Co je prosim spatne na tomto makru:

\def\command#1#2#3#4#5{%
    {\subsection{\type|<#1>|}}%
    {\bf Popis: }#2\par%
    {\bf Regulární výraz:}%
        \startitemize%
            {\item%
                {{\bf Jednořádkový:} \type|#3|}%
            }%
            {\item%
                {{\bf Víceřádkový:}  \type|#4|}%
            }%
        \stopitemize%
        \par%
    {\bf Příklad: }#5%
    \par%
}

Doufam, ze uz jsem to moc nepoprehazel, zkousel jsem s tim kdesi cosi, ale
nic ... nechapu. Jo je to ConTeXtove makro. Abych rekl pravdu, debugovani
TeXovych maker je jedna z nejnevdecnejsich programatorskych ukonu, co me kdy
potkalo, stejne jako psani podminenych konstrukci v TeXu, to proste vazne
stoji za to :)

A kdyz uz tu s tim jsem --- zajimalo by mne, proc taky nemuzu rozchodit
slusne toto makro:

\def\perex#1{%
    \externalfigure[Context.png]%
    \bi\indigo#1\par\blank[3*big]}%

Indigo je mnou definovana barva (\definecolor[indigo][r=.0, g=.0, b=.5]).
Jeste jsem nevymyslel, jak to rozumne hodit, hlavni problem je v tom, ze
\par a \blank se mi cpou za prvni pismenko, coz je opravdu "very annoying".

Diky za rady a TeXu zdar :) J

--
Se srdečným pozdravem Jakub Šťastný

Prosím neposílejte mi přílohy ve formátech doc, ppt, pps, wmv a podobně.
Existuje spoustu kvalitních svobodných alternativ, které se (narozdíl od
zmíněných) řídí standardy. Například OASIS standard pro psaní
strukturovaných, textových dokumentů je formát odt. Děkuji.