[cstex] Balík hyperref a velikost stránky A4

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." lpr at pontex.cz
Wed Feb 14 12:20:58 CET 2007

Dobrý den,

použití balíku hyperref mi nastaví velikost stránky na 8.5 x 11 in = 216
x 279 mm (tj. širší nižší A4); potřeboval bych A4 velikosti 210 x 297
mm. Běžně jsem používal \usepackage{a4wide}. Když se podívám do
hypertext.sty, najdu:

\define at key{Hyp}{a4paper}[true]{%
  \def\special at paper{210mm,297mm}%
  \def\Hy at pageheight{842}%
}

Původně jsem měl představu, že najdu podobný zápis, jen velikosti
"a4paper" budou jiné, třeba 8.5 in x 11 in resp. 21.6 cm x 27.9 cm; a že
jednoduše vpíšu analogický zápis pro "a4wide", kterým bych upravil
rozměry stránky. Jenže, vzhledem k tomu, že "a4paper" má velikost 210 x
297 mm a že .pdf generované pdfcslatexem má velikost 216 x 297 mm,
nenapadá mě, jak rozměry papíru upravit. Prosím o radu.

Zdravím.

Lukáš Procházka