[cstex] Čítače

Marek Stopka (M4r3k) marekstopka at gmail.com
Fri Feb 9 23:05:15 CET 2007

Dobrý den pánové, snažím se napsat své první makro. Mělo by sloužit k psaní
studijních materiálů do fyziky a chtěl bych tam mít
příkaz \priklad{Zadní}{Výsledek}
Který by měl vysázet následující následující:
Příklad \číslo_z_čítače_priklad :
Zadání .....
                                  [Výsledek]
A mám následující dotazy:
Můžu použít
u \newcomman čítač? Pokud ano mohli byste mi ukázat nějakou primitivní
ukázku včetně definice tohoto čítače, mi to totiž
nějak nechce fungovat.

Jak čítač vynulovat(nastavit na jedničku) při inkrementaci jiného čítače?
-- Tohle chci k tomu, aby se příklady číslovali 1,2,3,... jen v rámci jedné
kapitoly, podkapitoly,.. pokud budu psát v jiné kapitole, podkapitole tak
bych chtěl, aby se příklady začali zase číslovat od jedničky. Strom výstupu
by měl vypadat následovně:

Kapitola1
--Podkapitola1
----Příklad1