[cstex] LM fonty do ConTeXtu?

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Feb 9 16:10:45 CET 2007

Dobry  den.
Konecne se mi podarilo rozbehnout ConTeXt tak, aby na vystupu daval
nejake PDFko (dokonce i cesky). Presto se pri prekladu objevuje nejaka
chyba zpusobena pravdepodobne neexistenci LM fontu v mem TeX Live 2005
(to ale nevim jiste). Chyba nastesti neni fatalni, takze kdyz se mi
vypise chybova hlaska

Please type another input file name
! Emergency stop.
<*> ...e:=ljfour; mag:=1; nonstopmode; input lmmi7

Transcript written on mfput.log.
kpathsea: Running mktexmf lmmi7
mktextfm: Could not map typeface abbreviation mm for lmmi7.
mktextfm: Need to update c:/TeX/texmf-dist/fonts/map/fontname/special.map?
mktextfm: Running mf "\mode:=ljfour; mag:=1; nonstopmode; input lmmi7"
mktextfm: warning: can't open log file lmmi7.log.
mktextfm: `mf "\mode:=ljfour; mag:=1; nonstopmode; input lmmi7"' failed.

bodyfont        : 12pt rm is loaded
! Font \*7ptmmmirm*=lmmi7 not loadable: Metric (TFM) file not found.
<to be read again>
                   \relax
\xxdododefinefont ...tspec {#4}\newfontidentifier
                                                  \let
\localrelativefontsiz...

\dodosetmathfamilyA ...amily \fontsize \endcsname
                                                  \else \ifcsname
\fontbody ...

\dosetmathfamily ...athfamily \scriptscriptfont #1
                                                  \let \fontbody
#3\dodosetm...
<inserted text> ...\scriptscriptface \c!mi \empty
                                                  \dosetmathfamily
\syfam \t...

\synchronizemath ...athfonts \the \mathstrategies
                                                  \fi
l.1
      \setupoutput[pdftex]
?

tak po zadani Q ... kompilace probehne... PDF dokument vypada ze je
OK... takze nevim v cem je problem ..
Cely log soubor ma cca 2KB a jsou tam podobne dalsi hlasky... v souboru
missfont.log je 152 radku typu

mktextfm lmmi7
mktextfm lmmi9
mktextfm lmmi12
mktextfm lmsy7

atd...
Pise to neco o potrebe aktualizace mapoveho souboru nebo co ...
Muzete mi nekdo  poradit co udelat abych konecne svuj ConTeXt konecne
rozbehnul?

Diky
Jarda Hajtmar