[cstex] Novy bulletin o ConTeXtu - ukazkovy zdroj

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Feb 7 12:14:46 CET 2007

Dobry den.
Velmi jsem se zaradoval, kdyz jsem vcera obdrzel novy bulletin o
ConTeXtu - tohle mi docela chybelo a urcite mi to pomuze pri me snaze
zacit s ConTeXtem pracovat. Moc dekuji vsem, kdo se na tom jakkoliv
podileli!

Chci se ovsem zeptat: Nemate nekdo odkaz na nejaky relativne rozsahlejsi
ConTeXtovy dokument (pripadne tvoreny vice soubory i s pripadnymi
obrazky atd.), ktery by se dal primo prelozit a pouzit pro studijni
testovaci ucely? Muze to byt i anglicky .. na tom nezalezi. Nasel jsem
ruyne fragmenty ale vzdy neco chybi nebo to z nejakeho duvodu nejde
bezproblemove prelozit napr. do PDFka.

S pozdravem Jarda Hajtmar