[cstex] \verb vnutri \def-u

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sun Dec 16 19:38:54 CET 2007

Makro verb se myslim hraje s kategoriema znaku. K tomu mu sle nedavate
prilezitost, protoze kdyz definujete makro tak se kategorie priradi.
Stejne tak se priradi pokud se treba to verb|neco| pouzije v parametru
makra.

Zkuste treba popsat ten problem ktery resite, proc takove makro vlastne
chcete. Treba by se dalo najit jine reseni. Anebo nekdo poradi jak z te
slamastyky s verbem. Ja jsem jenom popsal, proc si myslim ze tam ten
problem vznika.

R.M.

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030