[cstex] mpost a verbatimtex

Marek Pomp pomp at osu.cz
Mon Dec 3 10:41:23 CET 2007

Pekny den,
nevim jestli je to spravne, ale metapost vytvari zvlastni *.mpx pro
kazdy inputovany soubor, (moje vlasni zkusenost, v manualu jsem to taky
nenasel), takze pokud chci v inputovanem  (jakemkoli) souboru pouzit
nejaka specialni TeXovska makra, musim je vlozit primo v tomto souboru.
(Zda se mi, ze se tady pred casem odpovidalo na dotaz k okrajove
souvisejicimu tematu, generovani popisku z parametru makra.)
prijemny _zbytek_ tydne
m.p.