[cstex] jak instalovat nove fonty

Tomas Pelka tompelka at atlas.cz
Sat Aug 25 00:11:41 CEST 2007

Zdenek Wagner wrote:

> Mate zapnute nahrady lm-ec.map a lm-rm.map, ale zrejme nemate spravne
> instalovane LM fonty. Zkuste nasledujici jednoduchy dokument:
>
> \documentclass{article}
> \usepackage[T1]{fontenc}
> \usepackage{lmodern}
> \begin{dokument}
> ahoj
> \end{document}
>
> To by melo vytisknout "ahoj" v LM fontech. Pokud se to nepovede, mate
> jistotu, ze Vam chybi LM fonty (jako pfb). Pak muzete patrat pomoci
> prikazu:
>
> kpsewhich lmr10.pfb
> [...]

No latexem tento dokument prelozim jen do *.dvi (ale vytvori se devet
stranek s napisem "ahoj"), pdf pomoci pdflatexu vygenerovat nelze,
skonci chybou
	!  ==> Fatal error occurred, no output PDF file produced!

Dalsi vec co me zarazi je ze latex nezna
	! LaTeX Error: Environment dokument undefined.
To same se stane i u veci ktere sem pred casem prekladal normalne
cslatexem. Sem zmaten. Pomoci pdfcslatex to funguje.

kpsewhich lmr10.pfb vypise:
	/usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr10.pfb
kpsewhich lmr10.tfm jiz nic nenajde.
--

S pozdravem Tomáš Pelka
e-mail: tompelka at atlas.cz