[cstex] csbabel a tabukla

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Aug 13 11:50:39 CEST 2007

13.8.07, Petr Tesarik <petr at tesarici.cz>:

> Ano, samozrejme, ze by sla takto uskutecnit. Pokud je ovsem v poradku.
> Prave proto jsem prosil o otestovani s autentickymi dokumenty, ktere
> pouzivaji \cline a v pripade, ze nikdo nenarazi na zadny problem,
> pridal bych ji do csbabelu.

Zatim jsem nemel cas to vyzkouset a dokumenty pouzivajici \cline
momentalne v pocitaci nemam, asi bych nasel neco ve svem archivu.
navrzena definice by mela byt jak v czech.sty, tak ve slovak.sty. Je
vsak nutno zajistit, aby se zmena neudelala dvakrat, kdyz treba
pouziju:

\usepackage[slovak,czech]{babel}

> Predem dekuji,
> Petr Tesarik