[cstex] MediaBox, CropBox, TrimBox

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Fri Aug 10 12:35:23 CEST 2007

On Fri, Aug 10, 2007 at 12:03:18PM +0200, Zdenek Wagner wrote:
Pekne odpoledne,
> muze mi, prosim, nekdo poradit, kde najdu vyznam MediaBox, CropBox,
> TrimBox, BleedBox atd? Google mi nasel neco nemecky a neco japonsky,
ve specifikacich PostScriptu a PDF.
> ale zadnym z techto jazyku nevladnu. Take by me zajimalo, jak tyto
> informace vlozim v pdftexu
dle pdfTeX user manualu
http://www.tug.org/teTeX/texmf-dist/doc/pdftex/manual/pdftex-a.pdf
na str. 16 umoznuje specifikace boxu mediabox | cropbox | bleedbox
| trimbox | artbox, tedy by to nemel byt problem.
> a jak nejlepe zaridit, aby
> \pagecolor{yellow} presahovalo papir (po orezu), ale nezasahovalo do
> orezovych znacek.
V LaTeXu pomoci geometry by to melo jit zaridit, orezky ale nesmi byt
pulkrizky ale jen carecky vzdalene od tiskoveho zrcadla.

--ps