[cstex] Internetove zdroje

kulvait at gmail.com kulvait at gmail.com
Thu Aug 2 11:47:11 CEST 2007

Dekuju Vam vsem za uzitecne typy. S url uz jsem se porval. A bibtex
jsem vyresil opravdu unikatne:)

Ono problem byl v tom, ze bibtex produkoval ze souboru seznamu
literatury win1250 soubor seznamu literatury v utf8. No a cslatex bral
soubor produkovany bibtexem jako by byl v kodovani win1250 a on byl
pritom utf.

No jinak diplomku odevzdavam 11.8 a mam asi 40 polozek v seznamu
literatury.

Tedka to reseni. Prekodoval jsem utf8 na win1250 a spoustim to takto

cslatex diplomovaPrace
bibtex8 -c CP1250CZ.CSF diplomovaPrace
utfto1250 diplomovaPrace.bbl
cslatex diplomovaPrace
cslatex diplomovaPrace

asi je jedno jestli pouzivam bibtex nebo bibtex8, tohle s tim -c by
melo mit pridanou hodnotu jenom v razeni vysledku

jeste jednou dik