[cstex] Internetove zdroje

Marek Pomp pomp at osu.cz
Thu Aug 2 10:04:44 CEST 2007

Pekny den,
ja si myslim ze ta dipomka muze spechat k srpnovemu terminu statni
zkousky :-)

V latexu se da pouzit prikaz \url{...}  baliku url.sty a
internetove zdroje je mozne citovat napriklad takto:

@booklet{matthews:elementary,
        author  = "Matthews, K. R.",
        title   = "Elementary linear algebra",
        howpublished  = "Online versioni,
            \url{http://www.numbertheory.org/book/}",
        year    = "1998",
        },

Alespon bibtex styl acm.bst to zvlada. Dalsi (i obdobne) tipy najdete:
http://www.kronto.org/thesis/tips/url-formatting.html
http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=citeURL
http://www.fit.vutbr.cz/~martinek/latex/czechiso.html.cs.iso-8859-2

Problemy s bibtexem a cestinou jsem  (krome abecedniho razeni) nikdy
nemel (v plainu a pod linuxem, a nepredpokladam, ze by to jinde melo byt
podstatne jine).
m.p.