[cstex] csbabel a tabukla

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Fri Aug 10 10:39:25 CEST 2007

Preji dobry den,

uz chvili se trapim s problemem, ktery je na prvni pohled zcela primitivni, ale
musim se priznat, ze ho neumim vyresit.

potrebuji v tabulce pouzit takovouto konstrukci s \cline (upravil jsem priklad
na co nejjednodussi).

\begin{tabular}{|c|c|c|}
\hline & \multicolumn{2}{c|}{port}\\ \cline{2-3}
Typ & A & B \\\hline
\end{tabular}

Toto funguje zcela bez problemu v klasickem LaTeXu, pripadne csLaTeXu. Paklize
preklad uskutecnim na nove instalaci MikTeXu, pocestenym novym csbabelem od p.
Tesarika, tj. v hlavicce souboru se objevi

\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage[czech]{babel}
\usepackage[IL2]{fontenc}

hlasi preklad nize uvedenou chybu, s niz si nevim rady. Vstupni soubor i
vyslednym log souborem je uveden v priloze. Zakomentovani radky
"\usepackage[czech]{babel}" je opet vse OK.

Poradi nekdo, kde hledat chybu (v definici cslatexu?)?

S pozdravem Jiri Hospodka

Tady je cast log souboru.

Runaway argument?
2-3\@nil  Typ & A & B \\\hline \end {tabular}
c:/h/Tex/tab.tex:12: Paragraph ended before \@cline was complete
I suspect you've forgotten a `}', causing me to apply this
control sequence to too much text. How can we recover?
My plan is to forget the whole thing and hope for the best.

c:/h/Tex/tab.tex:12: LaTeX Error: \begin{tabular} on input line 7 ended by \end
{document}.

Type  H <return>  for immediate help
Your command was ignored.
Type  I <command> <return>  to replace it with another command,
or  <return>  to continue without it.

c:/h/Tex/tab.tex:12: Missing } inserted
I've inserted something that you may have forgotten.
(See the <inserted text> above.)
With luck, this will get me unwedged. But if you
really didn't forget anything, try typing `2' now; then
my insertion and my current dilemma will both disappear.

c:/h/Tex/tab.tex:12: Missing \cr inserted
I'm guessing that you meant to end an alignment here.

atd.