[cstex] Off topic: prijemne prekvapeni od Adobe

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Apr 30 22:57:31 CEST 2007

30.4.07, hospodka at fel.cvut.cz <hospodka at fel.cvut.cz>:
> Pokud nepotrebuji overit vsechny vlastnosti vysledneho pdf, pouzivam k
> prohlizeni pri prekladani (ladeni) gsview - tam zadne takove problemy nejsou
> :-)

V OS/2 to delam taky, ale linuxovou verzi se mi nepodarilo ozivit.
Zkontroloval jsem si, ze mam v konfiguraci gsview nastavenou spravnou
verzi gs, overil jsem, ze mam skutecne v pocitaci *.so, kterou gsview
chce, ale stejne mi v gsview nejde otevrit zadny PS, EPS ani PDF.
Hlasi to nejaky nedefinovany operator. Pritom ggv mi na stejnem
pocitaci vsechny zminene soubory zobrazi spravne :-(