[cstex] editor pre windows a spravne kodovanie

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Apr 16 07:19:12 CEST 2007

Pokud nepozadujete freeware, pak Vam doporucuji WinEDT, ktery ma velmi
bohate moznosti konfigurace. Umi mimo jine prekodovat text pri otvirani
nebo ukladani souboru.

Jen mi neni moc jasne, proc chcete mit v MSWin kodovani ISO 8859-2.
Osobne bych doporucoval zachovat kodovani pouzivane operacnim systemem.
Pro pouziti pdfcsplainu by to prece nemela byt prekazka (viz parametr
-translate-file) a predejdete tak moznym problemum.

Jiri Zelinka

PS. To, ze bych Vam doporucil zmenit oprecani system, je vec patrici do
jine diskuse :-)