[cstex] Štormovy fonty, OFS a TeXlive 2007

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Apr 12 13:30:53 CEST 2007

2007/4/12, David Dvořák <dau at seznam.cz>:

> Asi jsem exot, ale tohle jsem presne udelal a opravdu mi to nefunguje. Pokud neprekoduju rucne z utf8->iso8859-2 jeste pred pouzitim pdfcsplainu, dostanu na vystupu rozsypany caj :-). Nekde bude zakopany pes, to je jasne. Treba na to casem prijdu...

A nemate nahodou nainstalovany TeXLive pres teTeX, takze se pouzivaji
nejake soubory z teTeXu? Pri instalaci TeXLive Vam to reklo, co mate
dat do PATH. Musi to byt skutecne NA ZACATKU PATH! Dejte si echo $PATH
a zkontrolujte. To by mohla byt pricina vsech Vasich chyb. Za chvilku
Vam preposlu mail z jine konference, kde je napsano, jak si overite,
ktere soubory se skutecne pouzivaji. Je mozne, ze se pouziva jiny
pdfcsplain.fmt, nez si myslite. Prikaz \showthe\mubytein by mel
spravne nahlasit hodnotu 1. Pokud mate format bez encTeXu, nahlasi
chybu, protoze \mubytein neni definovano.