[cstex] Štormovy fonty, OFS a TeXlive 2007

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Wed Apr 11 17:26:10 CEST 2007

On Wed, Apr 11, 2007 at 05:14:34PM +0200, David Dvořák wrote:
> Snazil jsem se postupovat presne podle Vasich rad, nakopiroval jsem vse do ../texmf-local/..., smazal fonty, ktere nemam, provedl oba prikazy, vse probehlo ok. Po zavolani fontu mi to ale presto vyhodilo nasledujici (zkraceno, vzal jsem jen dulezite):
>
> mktexpk: don't know how to create bitmap font for sjnrg8z.
> kpathsea: Appending font creation commands to missfont.log.
>
> ** WARNING ** Could not locate a virtual/physical font for TFM "sjnrg8z".
> ** WARNING ** >> There are no valid font mapping entry for this font.
> [...]

Je videt, ze
-- pouzivate pdfcsplain, ale ne csplain jak pisete.
   zkuste nejprve cestu csplain+dvips, tim overite ze metriku
   csplain _najde_, kdezto Type1 dvips jiz ne. pdftex je vlastne
   TeX plus ovladac "tiskarny PDF" v jednom programu.
-- pouzivejte kpsewhich --progname=pdfcsplain sjnrg8z.tfm
   apod. pro overeni co ktery program najde (detaily man kpsewhich)
-- napiste presneji co delate/jste udelal, jaky program spoustite
   a klidne posilejte cele .log soubory, tak velke zase nejsou.

S pozdravem
--ps