[cstex] Štormovy fonty, OFS a TeXlive 2007

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Apr 11 15:57:59 CEST 2007

2007/4/11, David Dvořák <dau at seznam.cz>:

> OTF bohužel nemám. Pouze TTF a AT1. A rád bych vše používal s plainTeXem (ať už v podobě csplain či pdfcsplain).
> Díky za radu.

S mým návodem to funguje v tetexu (linux i OS/2) a v TeXLive. Program
updmap byl vytvořen právě proto, aby uživatelsky byla instalace fontů
stejná bez ohledu na to, jak se změní struktura TeXové distribuce a
požadavky ovladačů. Bohužel, Petr Olšák dělal podporu pro Typokatalog
3.5, a od té doby se změnily i Štormovy fonty. Změnil se i font
Jannon, takže se soubory od Petra Olšáka nefunguje JannonCaps.
Nestudoval jsem to do hloubky, možná stačí jen něco přejmenovat, ale
stejně, až jednou budu mít čas, stáhnu si všechny programy, které dal
Petr Olšák k dispozici, a oživím celý Typokatalog 4 (tedy i
JohnBaskerville, John Sans a Wallbaum).

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/