[cstex] Cislovani stranek?

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Apr 7 11:17:08 CEST 2007

7.4.07, pavlu at hwserver.cz <pavlu at hwserver.cz>:
> Zdravim,
>
> rad bych se zeptal, jak mam upravit cislovani stranek?
> Mam documentclass book a docela mne stve, ze na jedne strance je cislo
> dole a na druhe nahore:(.

Book pouziva \pagestyle{headings} a stranka s \chapter ma
\thispagestyle{plain}. Pokud nechcete ziva zahlavi, staci dat na
zacatek dokumentu \pagestyle{plain}, jinak si musite nadefinovat
vlastni styl, napr. pomoci balicku fancyheadings.

> Snazil jsem se hledat, nasel jsem \headline a \footline a \pageno, ale
> netusim, jak je pouzit nebo odkud se berou:(, hlavne ty prvni dva...

Berou se z plainu a pouzijete je tak, ze nebudete pouzivat LaTeX, ale
plain, a napisete si vlastni makra pro svoji knihu treba podle TBN
(tj. vlastni definice \chapter, \section, \tableofcontents...).

> Pri pouziti dle ukazek na netu na mne rve, ze ty prikazy neexiostuji:(.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/