[cstex] posecteni MiKTeXu bylo spatne Re: XL2

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Tue Apr 3 18:25:56 CEST 2007

Omlouvam se, musel jsem praci na instalaci prerusit. Ted jsem zkusil preklad s
radkem

\fontencoding{IL2}{fontenc}
(vysledek v prilozenem zk1.log)

a s
\usepackage[T1]{fonenc}\selectfont
(zk11.log)

vstuni subor obsahuje pouze

\documentclass{report}
\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage[T1]{fonenc}
%\fontencoding{IL2}{fontenc}
\usepackage[czech]{babel}

\begin{document}
Příliž žluťoučký kůň úpěl ďábelské ody.
\end{document}

Jiri Hospodka

Cituji z emailu od Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com>:

> nekolikrat

> Ja bych nejprve chtel videt ty chyby, ktere to hlasi pri
> \usepackage[IL2]{fontenc}. Myslim si, ze pricina bude spise jinde nez
> v tom, ze by se v MikTeXu fontenc.sty nenasel.

Dirs=.;%R\tex\cslatex//;%R\etex\latex//;%R\etex\generic//;%R\etex//;%R\tex\latex//;%R\tex\generic//;%R\tex//