[cstex] Vyhledavani inkludovanych *.tex zdroju

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Apr 3 17:29:31 CEST 2007

On Tue, 3 Apr 2007, SDH wrote:

> Dobry den,
>
> dosud jsem resil vkladani LaTeXovych zdrojovych textu umistenych jinde nez v
> pracovnim adresari do hlavniho souboru pomoci napr.
>
> \def\inpath{manual/chapters}
> \input{\inpath/front}
> \include{\inpath/intro}
> \include{\inpath/usage}
>
> Existuje moznost, jak prinutit vyhledavat LaTeX v zadane ceste, aniz bych cestu
> v \include (\input) explicitne specifikoval:

> \input{front}
> \include{intro}
> \include{usage}

pomohlo by tohle?

\def\myinclude#1{\include{manual/chapters/#1}}
\myinclude{front.tex}
\myinclude{intro.tex}

Ale to je skoro to same co pisete Vy.

Jinak, implicitne se v TeXu na vsechno prohledava nejprve aktualni
adresar, mozna by to slo upravit na aktualni adresar a podadresare, ale
nezkousel jsem ...

S pozdravem R.M.