[cstex] posecteni MiKTeXu bylo spatne Re: XL2

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 3 18:20:13 CEST 2007

hospodka at fel.cvut.cz napsal(a):

>Tak ne, v instalaci fontenc JE, ale latex ho proste nevidi, i kdyz nekolikrat
>provedu refresh FNDB!

Dobry den.
Pokud tomu tak skutecne je, je potreba se podivat, v kterych adresarich
dany format hleda a v jakem
poradi. To je mozne nastavit. Bohuzel miktex nepouzivam.
Ale je to v souboru miktex.ini. Najdete tam radky typu

[pdfCSLaTeX]
Extensions=.tex;.src;.ltx

;; where pdfLaTeX searches for input files
Input Dirs=.
Input Dirs+=;%R\tex\cslatex//
Input Dirs+=;%R\tex\csplain//
Input Dirs+=;%R\pdfetex\latex//
Input Dirs+=;%R\pdfetex\generic//
Input Dirs+=;%R\pdfetex//
Input Dirs+=;%R\pdftex\latex//
Input Dirs+=;%R\pdftex\generic//
Input Dirs+=;%R\pdftex//
Input Dirs+=;%R\etex\latex//
Input Dirs+=;%R\etex\generic//
Input Dirs+=;%R\etex//
Input Dirs+=;%R\tex\latex//
Input Dirs+=;%R\tex\generic//
Input Dirs+=;%R\tex//

Muze to byt i v radku odelelne stredniky (tohle je od p. Karolika):

;;
;; pdfCSLaTeX (pdfcslatex.exe)
;;

[pdfCSLaTeX]

;; input file name extenstions recognized by eLaTeX
Extensions=.tex;.src;.ltx

;; where eLaTeX searches for input files
Input
Dirs=.;%R\tex\cslatex//;%R\etex\latex//;%R\etex\generic//;%R\etex//;%R\tex\latex//;%R\tex\generic//;%R\tex//

A podivejte se, jestli nemate souboru miktex.ini vic!
%R odpovida stromum, ve kterych to hleda (to se nekde nastavuje, zpameti
to nevim).
Tam se muzete podivat, kde to vlastne hleda.
Mam dojem, ze jsem posledne musel v cestach p . Karolika neco menit,
protoze miktex zmenil castecne strukturu adresaru a uz to nesedelo.
Uz si to presne nepamatuji.

Nevim, jestli je nejake graficke rozhrani pro editaci techto
souboru. Kazdopadne je to obycejny textovy soubor, takze
v jakemkoli ASCII editoru (nezapomente na zalohu).

Zdravi
                  Jaromir Kuben